- 31 października 2017
- Posted by: zawislok
- Category: Zapytania ofertowe
Kompletną treść zapytania ofertowego znajdą Państwo TUTAJ.
WARUNKI OFERTY:
Oferent zobowiązuje się do dostarczenia zamawianego towaru w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od otrzymania zamówienia.
Warunki płatności: przelew 7-14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy przesłać listownie lub złożyć osobiście (w zamkniętej kopercie) w siedzibie ŚRFP Sp. z o.o., ul. Astrów 10, 40-045 Katowice albo przesłać mailem na adres biuro@rfp.pl w terminie do dnia 3 listopada 2017 r. do godziny 16.00, z dopiskiem: „Oferta na zakup urządzenia wielofunkcyjnego”.
ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA:
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania, nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert.
O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą mailową, najpóźniej w dniu 6 listopada 2017 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty, w tym odstąpienia od realizacji zamówienia bez podawania przyczyny.
Do zapytania ofertowego nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych.